Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Молодиченко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Аносов І. П. 
Психологічні основи педагогічного спілкування : навч. посіб. / І. П. Аносов, С. В. Яремчук, В. В. Молодиченко. - К. : Ін-т сучас. підруч., 2007. - 271 c. - Бібліогр.: 204 назв. - укp.

Висвітлено проблему педагогічного спілкування в контексті європейського розвитку освіти, індивідуально-особистісної, гуманістичної спрямованості навчального процесу. Розкрито теоретико-методичні основи даного спілкування як соціально-психологічного феномену. Визначено структурні компоненти культури спілкування, основні чинники ускладненого спілкування.

Освещена проблема педагогического общения в контексте европейского развития образования, индивидуально-личностной, гуманистической направленности учебного процесса. Раскрыты теоретико-методические основы данного общения как социально-психологического феномена. Определены структурные компоненты культуры общения, основные факторы усложненного общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314я73 + Ю984.030.2-994я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Молодиченко В. В. 
Модернізація цінностей в українському суспільстві засобами освіти (філософський аналіз) : монографія / В. В. Молодиченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Знання України, 2010. - 384 c. - Бібліогр.: 371 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні процеси розвитку освіти в контексті формування та трансформації ціннісних орієнтирів (ЦО) особистості. Розглянуто проблему співвідношення національних та загальнолюдських цінностей в освітніх системах. Особливу увагу приділено проблемі вибору цінностей і ролі освіти у процесі формування ЦО студентів. Визначено соціокультурну динаміку цінностей у контексті державної освітньої політики.

Проанализированы современные процессы развития образования в контексте формирования и трансформации ценностных ориентиров (ЦО) личности. Рассмотрена проблема соотношения национальных и общечеловеческих ценностей в образовательных системах. Внимание уделено проблеме выбора ценностей и роли образования в процессе формирования ЦО студентов. Определена социокультурная динамика ценностей в контексте государственной образовательной политики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в055 + Ю217.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Молодиченко В. В. 
Соціокультурна динаміка цінностей у дискурсі модернізації освіти : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.10 / В. В. Молодиченко; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2010. - 32 c. - укp.

Розглянуто проблему модернізації цінностей в українському суспільстві засобами освіти. Висвітлено системні реформування вищої освіти, розкрито теоретичні засади розвитку вищої освіти України в XXI столітті, визначено економічні складові, напрямок і порядок проведення системних реформ. Обгрунтовано необхідність інтеграції вищої освіти України в європейський освітній простір. Визначено співвідношення соціалізації та самоконструювання у процесі формування сучасної особистості. Розкрито зміст соціокультурної динаміки цінностей як предмету державної освітньої політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в055 + Ю217.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377846 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Теорія та методика професійно-педагогічної діяльності вожатого в літніх дитячих оздоровчих таборах : навч. посіб. / ред.: В. В. Молодиченко; уклад.: М. І. Воровка, Г. Г. Петрученя, Л. І. Кучина. - Мелітополь : Вид. будинок ММД, 2011. - 234 c. - Бібліогр.: 65 назв - укp.

Розглянуто проблеми організації літнього відпочинку дітей. Висвітлено мету та завдання літньої педагогічної практики, показано її місце в системі професійної підготовки майбутніх учителів. Проаналізовано психолого-педагогічні й управлінські аспекти діяльності вожатого. Подано психолого-педагогічну характеристику дітей різних вікових груп. Наведено інформацію про класифікацію тимчасових дитячих об'єднань, типологію та причини педагогічних конфліктів в дитячому оздоровчому закладі, прийоми оптимізації педагогічної взаємодії вожатого з колегами та вихованцями. Охарактеризовано форми та зміст педагогічної діяльності в різні періоди табірної зміни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 + Ч34(4УКР) к1 + Х819(4УКР)143-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Афанасьєва Л. В. 
Філософія науки : навч. посіб. / Л. В. Афанасьєва, І. В. Букреєва, Л. Ф. Глинська, З. О. Митяй, В. В. Молодиченко; МОНМС України, Мелітоп. держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Мелітополь, 2011. - 207 c. - укp.

Визначено місце науки в культурі сучасної цивілізації. Охарактеризовано співставлення понять "філософія" та "наука". Розкрито основні риси наукового пізнання. Обгрунтовано філософію як основу наукового знання. Розглянуто наукові революції й їх вплив на розвиток суспільства. Проаналізовано виникнення та розвиток класичної європейської науки. Приділено увагу некласичному етапу розвитку філософії як науки. Наведено основні характеристики постнекласичного етапу розвитку філософії науки. Охарактеризовано сучасний стан та основні тенденції розвитку науки в Україні. Узагальнено емпіричні та теоретичні методи дослідження. Розглянуто структурні компоненти теоретичного пізнання. Розкрито поняття науки як соціального інституту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю25 в2:Ч213 я7 + Ч210.566

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742978 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мелаш В. Д. 
Безперервна екологічна освіта: теорія і практика : навч. посіб. для студ. ВНЗ / В. Д. Мелаш, В. В. Молодиченко, Т. Д. Олексенко; Мелітоп. держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Мелітополь : Вид. буд. ММД, 2012. - 209 c. - (Еколог. освіта для сталого розв.). - Бібліогр.: с. 203-209. - укp.

Висвітлено суспільно-історичні передумови виникнення та розвитку екологічної освітньої парадигми. Розкрито зміст і завдання сучасної екологічної освіти в контексті сталого розвитку. Розглянуто науково-методичне забезпечення безперервної екологічної освіти. З метою професійної підготовки майбутніх вихователів та учителів для початкової та загальноосвітньої школи запропоновано програми професійно-орієнтованих дисциплін, навчальних практик і спецкурсів для студентів різних освітньо-кваліфікаційних рівнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА753853 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Нові інформаційні технології в освіті та природничо-математичних науках : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф., 22 - 23 берез. 2012 р., Мелітополь / ред.: В. В. Молодиченко, В. С. Єремєєв, М. В. Елькін; Мелітоп. держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Мелітополь : Вид. буд. ММД, 2012. - 203 c. - укp.

Досліджено сучасний стан і перспективи розвитку впровадження та використання інформаційних технологій у навчальному процесі та системах управління навчальними закладами. Визначено взаємозв'язок ціннісних орієнтацій та інноватики в педагогічній освіті майбутніх вчителів. Розглянуто проблему застосування комп'ютерних презентацій для візуалізації навчального матеріалу. Запропоновано комп'ютерну програму моделювання двовимірної коливальної системи. Висвітлено сучасні тенденції розвитку менеджменту в освіті. Проаналізовано технології інтерактивної взаємодії, які можуть бути використані в системах дистанційного навчання педагогічних університетів України. Обгрунтовано застосування культурно-історичного підходу в ознайомленні з методами емпіричного пізнання. Розглянуто можливості використання інтерактивної дошки на уроках математики, методику підготовки електронних підручників. Увагу приділено інтеграції нових інформаційних технологій у підготовку майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:З97 я431

Шифр НБУВ: ВА753389 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Молодиченко В. В. 
Художньо-творчий розвиток особистості як чинник виховання національної еліти / В. В. Молодиченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 3, ч. 1. - С. 314-323. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто комплексний аналіз проблеми формування нової національної еліти на основі художньо-творчого розвитку особистості, визначенню психолого-педагогічних і соціальних умов формування особистості.

Рассмотрен комплексный анализ проблемы формирования новой национальной элиты на основе художественно-творческого развития личности, определению психолого-педагогических и социальных условий формирования личности.

The article presents a complex analysis of the problem of new national elite forming on the basis of artistic and creative development of personality, definition of psycho-pedagogical and social conditions of personality formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Молодиченко В. В. 
Екологічне право України : навч. посіб. / В. В. Молодиченко, В. Д. Гапотій, Н. В. Тарусова. - 2-ге вид., доповн. та переробл. - Мелітополь : Вид. буд. ММД, 2013. - 290, [1] c. - Бібліогр.: с. 288-289 - укp.

Розглянуто важливі питання охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання природних ресурсів, їх відновлення та відтворення, забезпечення екологічної безпеки життєдіяльності людини, міжнародного співробітництва у сфері охорони довкілля. Проаналізовано проблеми фінансування цільових екологічних програм в Україні. Увагу приділено правовому регулюванню використання генетично модифікованих організмів в державі. Розкрито поняття та систему правового забезпечення міжнародного й європейського права навколишнього середовища, проблеми адаптації до нього національного екологічного законодавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мелаш В. Д. 
Навчальні практики з методик викладання природознавства, біології та екології : навч. посіб. для студ. ВНЗ / В. Д. Мелаш, В. В. Молодиченко, Т. Д. Олексенко; Мелітоп. держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Мелітополь : Видавн. буд. ММД, 2012. - 327 c. - (Екол. освіта для стал. розв."). - Бібліогр.: с. 320-325 - укp.

Розкрито методологічні засади до реалізації програми навчальної практики. Викладено основні положення про навчально-дослідну земельну ділянку ЗОШ і позашкільних навчально-виховних закладів. Розглянуто структуру колекційного відділу польових культур. Наведено загальнодидактичні принципи побудови навчально-виховних форм роботи на навчально-дослідній ділянці. Подано інформацію про особливості організації дослідницької роботи з польовими культурами. Описано квітково-декоративні рослини. Висвітлено особливості проведення екологічних екскурсій. Проаналізовано значення екологічних таборів для формування екологічної культури школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. я73-5

Шифр НБУВ: ВА759452 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Теорія та методика професійно-педагогічної діяльності вожатого в літніх дитячих оздоровчих таборах : навч. посіб. для студ. пед. ВНЗ / ред.: В. В. Молодиченко; уклад.: М. І. Воровка, Г. Г. Петрученя, Л. І. Кучина. - 2-ге вид., випр. - Мелітополь : Вид. будинок Мелітоп. міськ. друк., 2013. - 232 c. - Бібліогр.: с. 228-232 - укp.

Розглянуто місце літньої педагогічної практики в системі професійної підготовки майбутніх вчителів. Висвітлено педагогічний потенціал тимчасових дитячих об'єднань за умов дитячого оздоровчого табору. Досліджено віковий підхід організації виховного процесу в літніх оздоровчих таборах, розкрито ритуали та традиції в тимчасових об'єднаннях дітей. Охарактеризовано специфіку педагогічної діяльності за умов дитячого оздоровчого закладу. Визначено форми та зміст педагогічної діяльності в різні періоди табірної зміни. Розкрито особливості психолого-педагогічної діагностики в період літньої педагогічної практики. Подано інформацію про використання ігрових форм діяльності у тимчасових дитячих об'єднаннях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Молодиченко В. В. 
Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування цінннісних орієнтацій учнів / В. В. Молодиченко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 2. - С. 49-53. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання підготовки майбутнього вчителя початкових класів до формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в контексті модернізації освіти. Визначено психолого-педагогічні умови ефективного здійснення цього процесу, що впливають на формування та розвиток виділених компонентів структури готовності майбутніх учителів початкової школи до формування ціннісних орієнтацій молодших школярів.

Рассмотрены актуальные вопросы подготовки будущего учителя начальных классов к формированию ценностных ориентаций младших школьников в контексте модернизации образования. Определены психолого-педагогические условия эффективного осуществления этого процесса, которые влияют на формирование и развитие выделенных компонентов структуры готовности будущих учителей начальных классов к формированию ценностных ориентаций младших школьников.

The vital questions of the future teacher of junior students preparation for the formation of students’ valuable world vision in the context of modernization of education are studied. The psychlogical and pedagogical conditions of the effective way ofthis process realization have the influence on the formation and development of separate structural components of the readiness of the future teacher of junior students preparation for the formation of students’ valuable world vision are investigated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Молодиченко В. 
Організація наукової роботи / В. Молодиченко // Рідна шк.. - 2006. - № 1. - С. 5-6. - укp.

Висвітлено наукову діяльність Мелітопольського державного педагогічного університету, яка здійснюється за багатьма напрямами і спрямована на інтеграцію до міжнародного наукового співтовариства. Наукові дослідження ведуться в площині психолого-педагогічних, природничих, гуманітарних і суспільних наук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Андрущенко В. 
Академічна мобільність: проблема реалізації в Україні і в світі / В. Андрущенко, В. Молодиченко // Вища освіта України. - 2010. - № 1. - С. 14-41. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено ціннісний аспект академічної мобільності (АМ) в контексті її реалізації в Україні та потенційний вплив делегованих у європейський простір українських освітніх цінностей. Виділено можливості, які надає АМ (інформувати громадськість про здобуття вищої освіти, дотримуватися засад демократичності, надавати рівний доступ до якісної освіти, створювати умови для здобуття вищої освіти інвалідами, дітьми-сиротами, створювати глобальну систему дистанційної освіти, диверсифікувати та зробити гнучкою вищу освіту тощо). Описано два етапи впровадження конкретних заходів (розробка й упровадження кредитно-рейтингової системи організації навчального процесу та інтенсифікація навчального процесу на основі впровадження його безсесійної організації). Зазначено, що, усвідомлюючи роль міжнародної співпраці та необхідність широкої інтеграції до світового науково-освітнього простору, Україна має зберегти, розгорнути та делегувати в європейський простір власні академічні досягнення, високоякісну методичну забезпеченість навчального процесу, його організованість тощо. Як особливу виховну складову української освіти розглянуто український педагогічний кордоцентризм - філософію серця, пропоновану Г. Сковородою, П. Юркевичем, В. Сухомлинським - а також національне родинне виховання як своєрідна "педагогічна матриця" освітнього процесу.

Освещен ценностный аспект академической мобильности (АМ) в контексте ее реализации в Украине и потенциальное воздействие делегированных в европейское пространство украинских образовательных ценностей. Выделены возможности, которые дает АМ (информировать общественность о получении высшего образования, придерживаться принципов демократичности, предоставлять равный доступ к качественному образованию, создавать условия для получения высшего образования инвалидами, детьми-сиротами, создавать глобальную систему дистанционного образования, диверсифицировать и сделать гибким высшее образование). Описаны два этапа внедрения конкретных мероприятий (разработка и внедрение кредитно-рейтинговой системы организации учебного процесса и интенсификация учебного процесса на основе внедрения его без сессионного организации). Указано, что, осознавая роль международного сотрудничества и необходимость широкой интеграции в мировое научно-образовательное пространство, Украина должна сохранить, раскрыть и делегировать в европейское пространство собственные академические достижения, высококачественную методическую обеспеченность учебного процесса, его организованность. Как особая воспитательная составляющая украинского образования представлен украинский педагогический кордоцентризм - философия сердца, предлагаемая Г. Сковородой, П. Юркевичем, В. Сухомлинским - а также национальное семейное воспитание как своеобразная "педагогическая матрица" образовательного процесса.

Analyzed the value aspect of academic mobility (AM) in the context of its realization in Ukraine and the potential impact of delegated to the European Space Ukrainian educational values. Distinguished features that makes the AM (to inform the public about higher education, adhere to the principles of democracy, to provide equal access to quality education, create conditions for higher education for the disabled, orphans, build a global system of distance education, to diversify and make flexible higher education and etc.) and describes the two phases of implementation of specific activities (development and introduction of credit-rating system of educational process and the intensification of educational process through the introduction of its no-session organization, etc.). It is pointed out that, recognizing the role of international cooperation and the need for greater integration into the global scientific and educational space, Ukraine is to preserve, reveal and delegate to the European space of their own academic achievement, high-quality methodological support of educational process, its organization, etc. As a special educational component of the Ukrainian education before Ukrainian Pedagogical cordocentrism - Philosophy of the heart, the proposed G/ Skovoroda, P. Yurkevich, V. Sukhomlinsky - as well as the national family education as a kind of "teacher matrix" of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Молодиченко В. 
Глобалізація цінностей у контексті освітніх практик / В. Молодиченко // Вища освіта України. - 2009. - № 3. - С. 78-82. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

За умов посилення впливу глобалізаційних процесів на систему цінностей в освітній галузі обгрунтовано необхідність відповідності сучасної постмодерної моделі освіти національному соціокультурному контексту. Охарактеризовано позитивні та негативні аспекти впливу процесів глобалізації на національну систему освіти. Запропоновано шляхи реформування існуючої системи освіти, яке орієнтовано на посилення конкурентоспроможності та підвищення мобільності випускників і викладачів, активізацію працевлаштування.

В условиях усиления влияния глобализационных процессов на систему ценностей в образовательной отрасли обоснована необходимость соответствия современной постмодерной модели образования национальному социокультурному контексту. Охарактеризованы позитивные и негативные аспекты влияния процессов глобализации на национальную систему образования. Предложены пути реформирования существующей системы образования, которое ориентировано на усиление конкурентоспособности и повышение мобильности выпускников и преподавателей, активизацию трудоустройства.

Influence of globalization process on the system of values in educational sphere is analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к94 + Ч30 в056

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Молодиченко В. 
Дискурсивний характер цінностей та їх формування засобами освіти / В. Молодиченко // Вища освіта України. - 2009. - № 4. - С. 51-55. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано процес реформування сучасної освіти, зокрема, через формування та впровадження інноваційних технологій підготовки вчителів, які, з одного боку, відповідали б світовим стандартам, а з іншого - спиралися на стійкі національні цінності освіти. Зазначено, що, хоча службова кар'єра та особистий успіх усе більшою мірою будуть визначатися знанням мови й ментальності людей іншої культури, не менш важливим буде впевненість особистості в своєму національному бутті, тому що без національної самосвідомості, вільного володіння рідною мовою, знання рідної культури входження в цей простір є справою неможливою. Наголошено, що всупереч національному, моральному, патріотичному, конституційно-правовому, громадянському вихованню педагоги і психологи, а особливо ЗМІ, виховують "вільну" від будь-яких обов'язків перед сім'єю, колективом, суспільством і Батьківщиною "особистість". Підсумовано, що саме освіті належить провідна роль у тому, щоб збалансувати, синтезувати й інтегрувати розпорошені цінності сучасного перехідного соціуму у формі певного ідеалу подальшого розвитку України.

Проанализирован процесс реформирования современного образования, в частности через формирование и внедрение инновационных технологий подготовки учителей, которые, с одной стороны, отвечали бы мировым стандартам, а с другой - опирались на устойчивые национальные ценности образования. Указано, что, хотя служебная карьера и личный успех все в большей степени будут определяться знанием языка и ментальности людей другой культуры, не менее важным будет уверенность личности в своем национальном бытии, потому что без национального самосознания, свободного владения родным языком, без знания родной культуры вхождение в это пространство является делом невозможным. Отмечено, что вопреки национальному, нравственному, патриотическому, конституционно-правовому, гражданскому воспитанию педагоги и психологи, а особенно СМИ, воспитывают "свободную" от любых обязательств перед семьей, коллективом, обществом и Родиной "личность". Подытожено, что именно образованию принадлежит ведущая роль в том, чтобы сбалансировать, синтезировать и интегрировать рассеянные ценности современного переходного социума в форме определенного идеала дальнейшего развития Украины.

Analyzed the process of reform of modern education, particularly through the development and introduction of innovative technology training for teachers, who, on the one hand, would meet world standards, but on the other - would rely on sustained national values education. Indicated that, although career development and personal success increasingly will be determined by knowledge of the language and mentality of people of another culture, no less important is the confidence of the individual in its national existence, because without a national identity, fluency in their native language, without knowledge of native culture entry into this space is a thing impossible. It is noted that despite the national, moral, patriotic, constitutional law, civiceducation teachers and psychologists, and especially the media, brought up free from any obligations to family, group, society and the homeland "identity". Summed up what education has a leading role in that balance, synthesize and integrate the scattered values of modern society in a transitional form a certain ideal of further development of Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в055 + Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Молодиченко В. 
До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / В. Молодиченко // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 23-29. - укp.

Розглянуто історію створення та сучасного напряму роботи Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького. Вміщено матеріали програми розбудови структури освітньої діяльності університету, спрямованої на забезпечення оптимальних умов для його функціонування та розвитку, реалізації різноманітних освітніх моделей, інтеграції освітньої наукової, методичної, виховної та просвітницької роботи, надання громадянам якісних освітніх послуг, вільного вибору і культурного зростання. Викладено пріоритетні напрями діяльності університету: інтеграція в європейський і світовий простір, європейський рівень якості та доступності освіти, духовна зорієнтованість і демократизація освіти, розвиток суспільства на основі нових знань. Підкреслено, що стратегічною метою університету є забезпечення вагомого внеску в розвиток освіти, науки, культури на засадах формування особистості, здатної реалізуватись у процесі життєдіяльності.

Рассмотрена история создания и современного направления работы Мелитопольского государственного педагогического университета им. Б. Хмельницкого. Помещены материалы программы развития структуры образовательной деятельности университета, направленной на обеспечение оптимальных условий для его функционирования и развития, реализации различных образовательных моделей, интеграции образовательной научной, методической, воспитательной и просветительской работы, предоставление гражданам качественных образовательных услуг, свободного выбора и культурного роста. Изложены приоритетные направления деятельности университета: интеграция в европейское и мировое пространство, европейский уровень качества и доступности образования, духовная ориентация и демократизация образования, развитие общества на основе новых знаний. Подчеркнуто, что стратегической целью университета является обеспечение весомого вклада в развитие образования, науки, культуры на основе формирования личности, способной реализоваться в процессе жизнедеятельности.

The history of the creation and direction of modern Melitopol State Pedagogical University. B. Khmelnitsky. Placed materials development program structure of educational activities of the university, aimed at ensuring optimal conditions for its operation and development, implementation of various educational models, integration of educational scientific, methodological , educational and outreach, providing citizens with quality educational services, free choice and cultural growth . Sets out priorities for the university: integration into European and world space, European quality and accessibility of education, spiritual guidance and democratization of education, community development based on new knowledge. Emphasized that the strategic goal of the university is to provide a major contribution to the development of education, science, culture, based on the formation of personality, able to be realized in the process of life.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4ЗАП-2МЕЛ)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Концептуальні засади мистецької педагогіки у вищій школі : колект. монографія / В. В. Молодиченко, Н. В. Ігнатенко, Т. В. Мартинюк, В. Г. Мозгот, В. Я. Редя, Н. А. Сегеда, О. С. Аліксійчук, В. В. Федорчук, Л. Г. Кондратова, С. А. Мозгот, М. В. Білецька, В. Г. Шевчук, О. В. Стрілець, Н. М. Ачкуріна-Муфтієва, С. С. Горбенко, Н. А. Молодиченко, В. В. Троценко, І. М. Пащенко, Т. В. Борисова, Т. Б. Носаченко, М. Г. Колос, А. К. Мартинюк, З. А. Алієва, А. А. Чергєєв, Р. Йовчев, Й. Гошев, А. В. Лебедєва, Т. І. Люріна; ред.: Т. В. Мартинюк, Н. В. Ігнатенко. - Мелітополь : МДПУ Ім. Б. Хмельницького, 2014. - 263 c. - Бібліогр.: с. 238-252 - укp.

Висвітлено погляди сучасних представників наукової філософської, педагогічної та мистецтвознавчої думки з питань сучасної методології педагогіки та мистецтвознавства. Охарактеризовано практичні аспекти викладання мистецьких навчальних дисциплін, розглянуто наукові основи сучасної теорії та практики виховної роботи у вузі. Наведено національно-регіональні культурні, мистецькі та освітні практики, проаналізовано навчальну та позаурочну музично-творчу діяльність школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ.р(4УКР)3 + Ч489.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856049 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського